• Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

Święta Bożego Narodzenia 2013: Globalny boom zakupowy w e-commerce

Strona główna / Biuro tłumaczeń

Święta Bożego Narodzenia 2013: Globalny boom zakupowy w e-commerce 20 czerwca 2022

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Święta Bożego Narodzenia od dawna są najważniejszym wydarzeniem dla sprzedawców detalicznych na całym świecie. Jednak wraz z pojawieniem się zakupów online, sprzedaż świąteczna osiągnęła nowy poziom. Przyjrzymy się tu niektórym zwyczajom i trendom w różnych krajach, które przyczyniają się do boomu zakupowego w e-handlu, a także przedstawimy 5 najważniejszych wskazówek, które pomogą Twojej witrynie e-handlowej stać się bardziej przyjazną dla świątecznych klientów. Zaczniemy od Wielkiej Brytanii....

W tym roku brytyjscy klienci sklepów internetowych wydadzą ponad 10 miliardów funtów w samym grudniu (IMRG i Capgemini), co oznacza, że w 2013 roku łączne wydatki online wzrosną do 87 miliardów funtów (w porównaniu z 78 miliardami funtów w roku ubiegłym).

Przewiduje się, że najbardziej pracowitym dniem pod względem wielkości sprzedaży będzie poniedziałek 2 grudnia, który to dzień został nazwany Cyber Monday. W zeszłym roku w Cyber Monday sprzedano 41 prezentów na sekundę, co oznacza 3,5 miliona sprzedaży w ciągu jednego dnia.

Kilka faktów dotyczących zakupów online w Wielkiej Brytanii:

37% kupujących planuje w tym roku zrobić więcej zakupów świątecznych przez internet

25% spodziewa się, że w te święta wyda więcej niż w 2012 roku (Savvy Marketing)

97% wzrost zakupów na smartfonie (Adobe)

60% wzrost zakupów na tablecie

Mimo że 2 grudnia już minął, wciąż jest mnóstwo czasu, aby dotrzeć do kupujących "last minute". W zeszłym roku badania wykazały, że prawie 12,75 mln Brytyjczyków nie zaczęło jeszcze kupować prezentów przed 17 grudnia. Biorąc pod uwagę fakt, że mężczyźni wydają w Internecie więcej niż kobiety o około 20-30%, z pewnością istnieje potencjał, aby dotrzeć do mężczyzn kupujących w okresie przedświątecznym.

Wspaniała wiadomość jest taka, że boom na świąteczne zakupy w e-commerce nie dotyczy tylko Wielkiej Brytanii.

W skali międzynarodowej jedna piąta (20%) konsumentów kupi większość swoich prezentów świątecznych przez internet (Ipsos Public Affairs).

Chociaż Wielka Brytania wiedzie prym w Europie, należy zauważyć, że 12% klientów z Włoch, 11% klientów ze Szwecji i 8% klientów z Holandii dokona większości swoich zakupów online.

Chociaż francuscy konsumenci twierdzą, że w tym roku wydadzą mniej (średnio 193 euro w internecie), to jednak więcej z nich zrobi zakupy w sieci, co oznacza, że przewidywana wartość świątecznej sprzedaży detalicznej w internecie wyniesie 10,3 mld euro (wzrost o 14% rok do roku).

W USA Święto Dziękczynienia wypadło w tym roku późno, co oznacza, że sezon zakupów świątecznych będzie krótki. Mimo to oczekuje się, że wydatki wzrosną o 4% w stosunku do ubiegłego roku, osiągając poziom 738 miliardów dolarów. Konkurencja w handlu detalicznym jest ostra, a sprzedawcy internetowi wymyślili kilka sprytnych sposobów na przyciągnięcie klientów, takich jak atrakcyjne oferty wysyłkowe, w tym Amazon obiecujący dostawę w niedziele.

W Kanadzie 73% konsumentów twierdzi, że w te święta zrobi zakupy przez internet, a 10% twierdzi, że większość zakupów zrobi przez internet.

5 wskazówek dla świątecznej strony e-commerce przyjaznej kupującym

  1. Dodanie świątecznej czerwieni i zieleni na stronie głównej lub świąteczne pozdrowienia wprowadzą trochę sezonowego ducha do Twojej witryny.
  2. Wyraźnie określ, do której daty wszystkie zamówienia muszą być złożone, aby zagwarantować świąteczną dostawę. Dodanie opcji takich jak kliknij i odbierz i dostawy następnego dnia może być szczególnie atrakcyjne w okresie Bożego Narodzenia.
  3. Rozszerz swoją politykę zwrotów do co najmniej połowy stycznia, aby klienci nie martwili się o zwrot prezentów.
  4. Bądź przyjazny dla urządzeń mobilnych. Ponad połowa brytyjskich sprzedawców oczekuje, że w okresie przedświątecznym sprzedaż z urządzeń mobilnych i tabletów gwałtownie wzrośnie. Może być już za późno, aby uczynić swoją stronę przyjazną dla urządzeń mobilnych na czas tych świąt, ale zdecydowanie powinna ona znaleźć się na liście "to-do" każdego sprzedawcy internetowego w 2014 roku.
  5. Pamiętaj o swoich międzynarodowych klientach. Umiędzynarodowienie Twojej strony internetowej jest koniecznością, jeśli zamierzasz kierować klientów za granicę. Należy wziąć pod uwagę nie tylko kwestie językowe i kulturowe, ale także wyjaśnić, do jakich krajów dostarczasz produkty, ile wynoszą opłaty za dostawę i jak można je zwrócić. Upewnij się, że aktualizujesz te informacje w okresie Bożego Narodzenia, aby zagraniczni nabywcy wiedzieli, czy prezenty dotrą na czas.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego, jak podejść do tłumaczenia i lokalizacji swojej strony internetowej na rynki zagraniczne lub chcesz uzyskać bezpłatną wycenę tłumaczenia, skontaktuj się z członkiem naszego zespołu pod numerem telefonu + 44 (0) 1926 335 681 lub napisz na adres info@comtectranslations.com.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

.

Udostępnij:

Zobacz również

Facebook Twitter...
Facebook Twitter...
tłumaczenie jeżyk hiszpański

Sekcje portalu

  • Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

Popularne artykuły

Tłumacz przysięgły – Rumuński

4 lipca 2018

Profesjonalne tłumaczenia na język niemiecki

26 lipca 2018

Tłumaczenia niemiecki – czym się...

1 sierpnia 2018

Tłumaczenia chiński

5 sierpnia 2018

Inni czytali również

Święta Bożego Narodzenia 2013: Globalny boom...

20 czerwca 2022

Tłumacz przysięgły – Rumuński

4 lipca 2018

4 sposoby na to, jak pandemia wywołała...

16 grudnia 2021

Jak udostępnić treść swojemu biuru...

1 lutego 2022

Podążaj za nami

  • Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

© Copyright publidot.pl 2018. All Rights Reserved.