• Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

Zwracanie się do klientów o publiczne informacje zwrotne

Strona główna / Biuro tłumaczeń

Zwracanie się do klientów o publiczne informacje zwrotne 4 października 2021

Jak często patrzysz na recenzje zanim coś zrobisz lub kupisz? Większość czasu, prawda? Prawie każdy sprawdzi firmę lub produkt przed dokonaniem zakupu, w tym również Twoje usługi językowe dla freelancerów. Publiczne opinie wzbudzają zaufanie poprzez swoją przejrzystość.

Podczas gdy być może w przeszłości unikałeś prośby o publiczne opinie klientów z powodu zakłopotania lub strachu przed negatywnymi recenzjami, nadszedł czas, aby wygenerować publiczną informację zwrotną od swoich klientów, aby kontynuować rozwój firmy.

Oto niektóre z tych, kto, kiedy, gdzie i jak prosić o informacje zwrotne. Większość tego postu nie jest specyficzna tylko dla specjalistów językowych, więc czytaj dalej.

Pytaj tylko zadowolonych klientów

Ważne jest, kogo zapytać. Podczas gdy wielu freelancerów wysyła ogólne prośby o recenzje, może to nie być mądre.

Jeśli skończyłeś z wybrednym, obskurnym lub złośliwym klientem, może on zostawić negatywną opinię tylko po to, aby być małostkowym. Adresować skargi tych klientów prywatnie i zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby rozwiązać ich problemy z dala od recenzji online.
 

Całkowity wybór recenzentów również nie jest najlepszym rozwiązaniem. Poproś neutralnych i szczęśliwych klientów o publiczne opinie, ponieważ ich recenzje będą prawdopodobnie pozytywne i nadal będą stanowić konstruktywny komentarz. Posiadanie wszystkich doskonałych recenzji może również wydawać się nieco podejrzane.
 

Kiedy pytać

Kiedy pracujesz z klientem lub agencją, poproś o prywatną informację zwrotną po drodze, przy okazji szybkich wizyt kontrolnych i przeglądów wydajności, abyś mógł upewnić się, że jesteś na właściwej drodze.
Kiedy przychodzi czas na publiczną informację zwrotną, najlepiej jest zapytać:

  • Po tym, jak klient wyrazi zadowolenie
  • Po tym, jak klient poprosił o więcej pracy
  • Początek nowego roku
     

Gdzie pytać o recenzje i rekomendacje

Prosząc o recenzje i rekomendacje klientów, musisz wysłać je do miejsca, w którym znajdują się recenzje. W zależności od Twojej firmy, możesz chcieć wysłać je do:

  • Profil LinkedIn
  • Facebook Business Page
  • Google/Yelp
  • Platformy pracy / Agencje pracy
  • Inne agregatory recenzji (Trustpilot, itp.)
  • Better Business Bureau

 

recenzja


Jak poprosić o opinię

Prosząc klienta o opinię, wyślij maila lub wiadomość (jeśli pracujesz na platformie zewnętrznej). W mailu powinieneś zachować następującą kolejność:

  • Wyraź swoją przyjemność i wdzięczność za to, że mogłeś z nimi współpracować.
  • Podaj krótkie wyjaśnienie, jak pozytywne recenzje mogą znacząco pomóc Ci jako freelancerowi.
  • Poproś o recenzję lub rekomendację od nich.
  • Wyjaśnij jak zostawić recenzję.
  • Podaj link do miejsca, w którym można zostawić recenzję.
  • Podziękuj im za recenzję.

Oto przykład:

“Drogi Kliencie,

Dzień dobry! Ponieważ kończymy Twój projekt, chciałem tylko powiedzieć, że praca z Tobą była przyjemnością i jestem wdzięczny, że wybrałeś {Mnie/nazwa firmy} do tego projektu.


Wiem, że jest Pan zajęty, ale mam małą prośbę. {Ja / Nazwa firmy } nieustannie budujemy nasz biznes. Chcielibyśmy przyciągnąć więcej niesamowitych klientów, takich jak Ty, a najlepszym sposobem na to jest słowo z ust do ust.


Zwracam się do Ciebie z prośbą, abyś poświęcił chwilę i napisał { ja / my / nazwa firmy} krótką recenzję na naszym {LinkedIn, Facetebook, etc.} stronie. Pozytywne recenzje naprawdę pomagają małym firmom takim jak {mine / ours} nadal się rozwijać, a {I / we} bardzo doceniłbym Twoje wysiłki. Plus, jeśli chcesz dać {mnie/nami} "jak" podczas gdy jesteś na tym, to byłby lukier na torcie!

 

Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć na ten link: {link do strony}
 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, proszę po prostu daj mi znać!

 

Dziękuję,

{YTwoje nazwisko/nazwa firmy}".

Zinterpretuj informację zwrotną

Ważne jest, aby pamiętać, że podczas gdy jesteś dążenie do informacji zwrotnej jako forma generowania klienta, należy internalizować go. Poświęć czas na dokładne przeczytanie każdego komentarza. Podczas gdy krytyka nie zawsze może być zabawna, musisz przyjmować ją konstruktywnie i zawsze starać się poprawić.

 

Więcej na: http://wytlumaczone.pl
 

.

Udostępnij:

Zobacz również

Facebook Twitter...
Facebook Twitter...
tłumaczenie jeżyk hiszpański

Sekcje portalu

  • Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

Popularne artykuły

Tłumacz przysięgły – Rumuński

4 lipca 2018

Profesjonalne tłumaczenia na język niemiecki

26 lipca 2018

Tłumaczenia niemiecki – czym się...

1 sierpnia 2018

Tłumaczenia chiński

5 sierpnia 2018

Inni czytali również

Zaangażowanie młodszych czytelników z...

18 marca 2022

Najwyższy czas, aby brytyjskie firmy zaczęły...

13 maja 2022

Wykorzystanie tablicy BlueBoard do pozyskiwania...

24 września 2021

ABC z ABC - Alfabety globalne odkryte

23 marca 2022

Podążaj za nami

  • Biuro tłumaczeń
  • Hiszpański
  • Niemiecki
  • Rosyjski
  • Francuski
  • Angielski
  • Włoski
  • Czeski
  • Chiński
  • Rumuński

© Copyright publidot.pl 2018. All Rights Reserved.